Middagje Coburg (Bayern). - Reisverslag uit Coburg, Duitsland van Jasper & Janny Muijden - WaarBenJij.nu Middagje Coburg (Bayern). - Reisverslag uit Coburg, Duitsland van Jasper & Janny Muijden - WaarBenJij.nu

Middagje Coburg (Bayern).

Door: Jasper

Blijf op de hoogte en volg Jasper & Janny

21 Juni 2016 | Duitsland, Coburg

Vanmorgen eerst grijs dus even afgewacht hoe het weer zich zou ontwikkelen. Wel mijn 2e heuveltraining in het Thüringerwald afgewerkt en na de lunch, de auto ingestapt richting Coburg. Coburg ligt net over de grens van Thüringen in Beieren en is een mooi stadje, dat dient als centrumgemeente voor de omgeving. In Coburg veel mooie vakwerkhuizen en vooral stadspoorten gezien. Janny heeft wat rondgekeken over er nog wat op kledinggebied te scoren was en ik heb rondgelopen met mijn camera om mooie plaatjes te schieten. Ik ben wel geslaagd, Janny niet maar er komen de volgende anderhalve week nog meer mogelijkheden.
Aan het eind van de middag op het terras maar weer een drankje genuttigd en vervolgens huiswaarts gekeerd, waar we Duitsland - Noord Ierland (1-0) hebben bekeken.

In Coburg was een openluchtplein met een groot TV scherm opgesteld, waar om half 5 al heel wat Duitsland supporters een drankje aan het innemen waren op de toen nog hopelijk goede afloop.

Morgen is al weer onze laatste dag in Thüringen en staan Weimar en Erfurt op ons programma, met het beloofde goede weer zal dat vast een mooie afsluiting worden van onze eerste vakantiebestemming.