Op weg naar het Thüringerwald - Reisverslag uit Hinternah, Duitsland van Jasper & Janny Muijden - WaarBenJij.nu Op weg naar het Thüringerwald - Reisverslag uit Hinternah, Duitsland van Jasper & Janny Muijden - WaarBenJij.nu

Op weg naar het Thüringerwald

Blijf op de hoogte en volg Jasper & Janny

17 Juni 2016 | Duitsland, Hinternah

Kwart over 7 en daar gaat de wekker! Opstaan ........ want we gaan op vakantie. Na die 20 jaren Italië is de start richting Duitsland hetzelfde en na een laatste kop koffie en het inladen van de auto, gaan we iets voor 9 uur op weg. Eerst in de regen maar na een koffiestop net voorbij Dortmund wordt het droger en verschijnt er zelfs zo nu en dan een flets zonnetje. Tegen 4 uur bereiken we onze eerste bestemming in Hinternah en na een hartelijke begroeting en korte uitleg over hoe alles werkt, is het tijd voor een kop koffie op het terras in het zonnetje! Omdat het nog vroeg is verkennen we even het dorp en weten nu in ieder geval waar w morgen broodjes kunnen krijgen en waar we bier kunnen drinken (in de Biergarten natuurlijk!). Na deze halve liters lopen we terug en na het eten, wordt het tijd om onze sociale contacten te gaan onderhouden.

• 18 Juni 2016 - 09:40

Wantje:

Leuk om zo al van jullie te horen en " mee te reizen" .