Vrijdag & de thuisreis - Reisverslag uit Balestrate, Italië van Jasper & Janny Muijden - WaarBenJij.nu Vrijdag & de thuisreis - Reisverslag uit Balestrate, Italië van Jasper & Janny Muijden - WaarBenJij.nu

Vrijdag & de thuisreis

Door: jannyenjasper

Blijf op de hoogte en volg Jasper & Janny

02 Juli 2012 | Italië, Balestrate

Vrijdag hebben we 's-avonds nog een processie langs ons appartement zien trekken. In deze jaarlijkse processie wordt een beeld van St. Petrus rond gedragen en vlak bij zee wordt er vuurwerk afgestoken. Dit gebeurd rond 20 uur en later op de avond rond 23 uur werd het vuurwerk maar dan tegen een donkere hemel nogmaals herhaald. Een mooi sluitstuk van deze prachtige vakantie.

Zaterdag rond 6 uur op zodat we tijdig op het vliegveld van Palermo aanwezig konden zijn. Vandaag ging alles goed en tegen 10 uur vertrokken we met Ryanair weer richting Weeze. Daar aangekomen om 12.15 uur werden we ontvangen door onze buren Wilma en Harry, die ons vervolgens met een busje naar huis brachten waar we rond 14.30 uur aankwamen.

De vakantie is voorbij maar we kijken met een goed gevoel terug op deze Sicilie reis.

Marianne, Arno, Janny en Jasper